Debuging KDE - gdzie do cholery powinien prowadzić ~/.kde/socket-machine ?! ROZWIĄZANIE

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 7 Lis 2006, 00:01:27 CET

Dnia poniedziałek, 6 listopada 2006 22:19, Łukasz Maśko napisał:
[...]
> No to ja się pytam - jak to ma być? I drugie, trudniejsze pytanie: jak
> jest poprawnie? Bo mi przez to nie startuje poprawnie artsd - bo ładuje
> swoje pliki tymczasowe do /tmp/ksocket-ed.

No to już wiem, jak powinno być. W skrócie - wygląda na to, że jest skopany
artsd, który ustawia swój katalog tymczasowy zawsze na /tmp/ksocket-<user>
i nie bierze pod uwagę zmiennej TMP (u mnie było TMP=~/tmp).