kernel-desktop.spec

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 13 Lis 2006, 21:14:50 CET

Czy komuś się buduje kernel-desktop.spec w obecnej wersji? U mnie kompilacja
zatrzymuje się na samym początku, na etapie konfiguracji - wypisuje:

[...]
kexec system call (EXPERIMENTAL) (KEXEC) [Y/n/?] y
kernel crash dumps (EXPERIMENTAL) (CRASH_DUMP) [N/y/?] n
Compat VDSO support (COMPAT_VDSO) [Y/n/?] (NEW)

Po czym czeka na dalszą konfigurację, już ręcznie. Z changeloga wynika, że
aktualnie spec jest rozgrzebany, więc wnioskuję, że to właśnie dlatego.
Kiedy można się spodziewać kompilującej się wersji? Bardzo sobie chwalę
kernele z serii 2.6.17.x budowane z tego speca, a zależy mi na przesiadce
na 2.6.18. Na razie zbuduję z kernel.spec, tam też jest 2.6.18.2.