kernel-desktop.spec

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Pon, 13 Lis 2006, 21:55:10 CET

On Mon, Nov 13, 2006 at 09:14:50PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Czy komuś się buduje kernel-desktop.spec w obecnej wersji? U mnie kompilacja

mi, ale tylko up i z wylaczonymi rzeczami i na ppc

> Po czym czeka na dalszą konfigurację, już ręcznie. Z changeloga wynika, że
> aktualnie spec jest rozgrzebany, więc wnioskuję, że to właśnie dlatego.
> Kiedy można się spodziewać kompilującej się wersji? Bardzo sobie chwalę
> kernele z serii 2.6.17.x budowane z tego speca, a zależy mi na przesiadce
> na 2.6.18. Na razie zbuduję z kernel.spec, tam też jest 2.6.18.2.

ja tez sobie ten 2.6.17 chwale, dlatego mi sie jakos szczegolnie nie
spieszy z 2.6.18, na dodatek mam tylko pepeca w tej chwili, wiec x86 i
x86_64 bede musial robic na oslep

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org