Kernel dla Ac... czy to sie kiedys uda?

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pią, 17 Lis 2006, 00:31:36 CET

On Thu, Nov 16, 2006 at 10:29:02PM +0100, Marcin Król wrote:
> U pom-ng-fuzzy-20060504.patch
> exit status 9
> error: No files produced.
> U pom-ng-ipv4options-20060504.patch
> error: File
> /home/users/builder/rpm/SOURCES/linux-2.6-suspend2-avoid-redef.patch: No
> such file or directory

hmm... kiedy się to wywaliło?

> Czy ktorykolwiek branch z kernel.spec nadaje sie obecnie do uzycia? Czy
> kiedykolwiek skonczy sie upychanie roznych zmian w jajkach choc na tyle
> aby sie dalo wreszcie ktores zbudowac (z grsec i bez) na wszystkich
> architekturach?
> Czy sa jacys chetni ktorzy podejma wyzwanie i dopracuja
> przynajmniej jeden branch aby spelnial powyzsze wymagania + zeby
> rezultat dzialal co najmniej na x86 (najlepiej zeby dzialal wszedzie)?

arekm puścił dzisiaj 2.6.16.32 z LINUX_2_6_16 - zbudował się wszędzie.
Kernel sprawdza mi się na x86/amd64 w różnistych zastosowaniach -
zarówno vserver, jak i xen działają poprawnie.

To chyba dobry początek, co?

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.