Kernel dla Ac... czy to sie kiedys uda?

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w art4u.pl
Pią, 17 Lis 2006, 10:09:22 CET

On Fri, 17 Nov 2006, Adam Gołębiowski wrote:

> arekm puścił dzisiaj 2.6.16.32 z LINUX_2_6_16 - zbudował się wszędzie.
> Kernel sprawdza mi się na x86/amd64 w różnistych zastosowaniach -
> zarówno vserver, jak i xen działają poprawnie.

Potwierdzam że xen działa poprawnie, a kożystając z okazji czy ktoś
jeszcze używa xen'a? Myślałem nad upgradem do 3.0.3 ale jakoś mi nie idzie
poprawienie patcha na kernel, może ktoś kto używa się skusi :) ?

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w tyski.pl