Informacyjnie - problemy z depmod po upgrade do rpm-build-macros-1.332-1

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 18 Lis 2006, 14:27:02 CET

On Sat, Nov 18, 2006 at 02:17:33PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia sobota, 18 listopada 2006 14:10, Jakub Bogusz napisał:
> [...]
>
> Zmniejsza, owszem, do x86 - jeśli o to ci chodzi.

Parę miesięcy wstecz przestawiłem bconda dla vesafb-tng tak, by
domyślnie był włączony. Jak się okazało, na pewnych maszynach powodowało
to dziwne zachowanie - np. u bluesa (z tego co pamiętam), w ogóle nic nie
było wyświetlane.

Warto by to sprawdzić.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.