Informacyjnie - problemy z depmod po upgrade do rpm-build-macros-1.332-1

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Nie, 19 Lis 2006, 12:19:02 CET

On Fri, 17 Nov 2006, Łukasz Maśko wrote:
> Przy okazji - jest jakaś szansa, żeby do konfiga standardowo dołożyć
> vesafb_tng (jak było w linii 2.6.17.x) albo chociaż jako moduł? Co
> prawda pracuję głównie w X-ach, ale konsola czasem też się przydaje i
> lubię mieć wtedy dużo tekstu na ekranie.

Polecam poszukanie w archiwum.
Z _włączony_ ale _nieaktywnym_ vesafb-tng były problemy.

Włączone by default wogóle nie powinno się pojawić, bo wiele komputerów
(także desktop-ów czy laptopów) buntuje się i nie ma wcale konsoli.