Informacyjnie - problemy z depmod po upgrade do rpm-build-macros-1.332-1

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Sob, 18 Lis 2006, 16:27:03 CET

On Sat, Nov 18, 2006 at 04:16:21PM +0100, Łukasz Maśko wrote:
> Dnia sobota, 18 listopada 2006 16:05, Jacek Konieczny napisał:
> [...]
>
> Pamiętam dyskusję, po której vesafb_tng wyleciała z kernela. Ale patch
> ciągle siedzi w CVS-ie, więc skoro można go poprawić, żeby pasował również
> do nowszej wersji, to czemu nie? Zwłaszcza, jeśli przypadkiem jest
> zrobiony, bo pasuje również do innej paczki ;-)
>
> Napisałem o tym tylko dlatego, że nie ma potrzeby robić to ewentualnie
> jeszcze raz, jakby komuś przyszło do głowy. I tyle. A w dystrybucyjnym
> kernelu pewnie i tak nie będzie.

a ja powiem tak:
co w kernel-desktop zrobicie z vesa-tng malo mnie obchodzi, ale
proponowalbym: wrzucic na stale, a jak komus bedzie przeszkadaac to
niech zrobi bconda (kernel-desktop i tak trzeba samemu kompilowac)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org