SPECS: gimp.spec - -devel R: pkgconfig (for gimptool script)

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 21 Lis 2006, 15:51:39 CET

Dnia poniedziałek 20 listopada 2006 20:29, Jakub Bogusz napisał:

> Akurat gimptool potrafi sobie poradzić bez pkg-configa.

OK, ale czy powinien?
Wiem, że w takim przypadku dla gtk i glib używa flagi użyte podczas
kompilacji gimpa. Cała sprawa przypomniała mi się w związku z gimp-gap.
Otóż swego czasu robiłem dla kogoś paczkę z pluginem do gimpa i tam w
configure w ogóle nie było sprawdzania na obecność pkgconfig (jedynie
gimp-devel) co skutkowało później wywaleniem się kompilacji.
I tu pytanie: czy dodawać BR pkgconfig do speców z pluginami gimpa, czy po
prostu R pkgconfig w gimp-devel?

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski