SPECS: gimp.spec - -devel R: pkgconfig (for gimptool script)

Charles kkrenski w gmail.com
Wto, 21 Lis 2006, 16:02:19 CET

Dnia wtorek 21 listopada 2006 15:51, Charles napisał:
> Otóż swego czasu robiłem dla kogoś paczkę z pluginem do gimpa i tam w
> configure w ogóle nie było sprawdzania na obecność pkgconfig (jedynie
> gimp-devel) co skutkowało później wywaleniem się kompilacji.
> I tu pytanie: czy dodawać BR pkgconfig do speców z pluginami gimpa, czy
> po prostu R pkgconfig w gimp-devel?

Sprawdziłem jak to jest w przypadku gimp-gap i tu na odmianę (z tego samego
powodu - czyt. brak pkgconfig) wywala się już configure z "wiele" znaczącym
blędem:

checking for bind_textdomain_codeset... yes
./configure[4783]: syntax error: `GIMP,' unexpected
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.967 (%build)

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski