SPECS: gimp.spec - -devel R: pkgconfig (for gimptool script)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 21 Lis 2006, 16:12:48 CET

On Tue, Nov 21, 2006 at 04:02:19PM +0100, Charles wrote:

> Sprawdziłem jak to jest w przypadku gimp-gap i tu na odmianę (z tego samego
> powodu - czyt. brak pkgconfig) wywala się już configure z "wiele" znaczącym
> blędem:
>
> checking for bind_textdomain_codeset... yes
> ./configure[4783]: syntax error: `GIMP,' unexpected
> error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.967 (%build)

A nie ma tam wywołania PKG_CHECK_MODULES(GIMP, ...)?
Wygląda na użycie pkg-configa poprzez jego makra m4, a nie za
pośrednictwem gimptoola. Czyli to gimp-gap BR: pkgconfig.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/