SPECS: xen.spec - install missing dir /var/lib/xen/save and kill i...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 24 Lis 2006, 01:39:59 CET

2006/11/24, Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Faktycznie, doinstalowalem sobie progsreiserfs-devel i sie przy
> kompilacji wywala.

Zbadalem sprawe.
Problem wystepuje oczywiscie tylko przy progsreiserfs > 0.3.0, bo z
0.3.0 sie ladnie buduje...
Dodalem patcha na to i juz teraz tez sie buduje, nie wiem czy dziala -
to juz inna kwestia...
Wystepuje u mnie nadal problem z instalacja rzeczy od pythona-2.4, nie
wiem czemu, moze to tylko u mnie, bo poprzednio ladnie spaczkowal
wszystko.