SPECS: xen.spec - install missing dir /var/lib/xen/save and kill i...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Sob, 25 Lis 2006, 22:46:19 CET

u mnie tez się wywala teraz na pythonie
--
Arkadiusz Patyk [areq<>pld-linux:org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383 jid:arek<>patyk:net]