To uzywamy --as-needed czy nie ? [Bylo: Re: SPECS: mpg123.spec - better]

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Nie, 26 Lis 2006, 23:59:44 CET

On Sun, Nov 26, 2006 at 11:34:37PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> Raczej będzie spowalniał, pamiętam zabawkę pt. colorgcc - ładne, ale
> skutecznie spowalniające.
> I IMO lepiej nie kombinować z poprawianiem kolejności parametrów
> wszędzie, łatwo więcej popsuć.

Przekompilowalem czle ppcrcd (i to pare razy) z tym wrapperem:
http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/*checkout*/toys/tools/gcc.wrapper?rev=7633
i jakos bardzo to nie spowalnialo.

A dzieki informacja z niego powstalo pare patchy *-linking.patch.

Choc w sumie --as-needed jest bardziej przydatne w duzych projektach,
ktore nie powinno miec wiekszych problemow, chyba ze ktos wrzuci
biblioteki do LDFLAGS. Jesli biblioteki pojda za --as-needed to jest
troche szczescia bo budowanie sie wywali, jesli pojda przed to budowanie
przejdzie, czyli bedzie gorzej (choc wielu sie z tymi slowami nie
zgadza).
Jakos nie widze zeby kogos oprocz mnie to zbytnio przejmowalo,
zalaczylismy --as-needed i jest fajnie bo jest (choc nic nie robi).

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org