To uzywamy --as-needed czy nie ? [Bylo: Re: SPECS: mpg123.spec - better]

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 27 Lis 2006, 00:08:39 CET

06-11-26, Przemyslaw Iskra <sparky w pld-linux.org> napisał(a):

> Przekompilowalem czle ppcrcd (i to pare razy) z tym wrapperem:
> http://svn.pld-linux.org/cgi-bin/viewsvn/*checkout*/toys/tools/gcc.wrapper?rev=7633
> i jakos bardzo to nie spowalnialo.
>
> A dzieki informacja z niego powstalo pare patchy *-linking.patch.
>
> Choc w sumie --as-needed jest bardziej przydatne w duzych projektach,
> ktore nie powinno miec wiekszych problemow, chyba ze ktos wrzuci
> biblioteki do LDFLAGS. Jesli biblioteki pojda za --as-needed to jest
> troche szczescia bo budowanie sie wywali, jesli pojda przed to budowanie
> [...]

Nie dramatyzuj. Fajnie, że jest i masz jak najbardziej racje, że skoro
jest to ma działać poprawnie ! Jestem jak najbardziej za tym by
poprawiać błędne linkowanie. A jeśli faktycznie ten wrapper coś pomaga
to jest fajnym narzędziem pomocniczym, ale raczej dla developera, a
nie do .spec file'a. Może jakaś opcja do buildera albo coś ...