To uzywamy --as-needed czy nie ? [Bylo: Re: SPECS: mpg123.spec - better]

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 27 Lis 2006, 00:55:53 CET

On Mon, Nov 27, 2006 at 12:08:39AM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> 06-11-26, Przemyslaw Iskra <sparky w pld-linux.org> napisał(a):
[...]
> Nie dramatyzuj. Fajnie, że jest i masz jak najbardziej racje, że skoro
> jest to ma działać poprawnie ! Jestem jak najbardziej za tym by
> poprawiać błędne linkowanie. A jeśli faktycznie ten wrapper coś pomaga
> to jest fajnym narzędziem pomocniczym, ale raczej dla developera, a
> nie do .spec file'a. Może jakaś opcja do buildera albo coś ...

Tu się zgadzam - błędy w źródłach pakietów należy poprawiać łatkami na
źródła (i najlepiej wysyłać je autorom), a nie obchodzić wrapperami.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/