reiser4 nadaje sie do d...?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 28 Lis 2006, 15:03:34 CET

On Tuesday 28 November 2006 14:52, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Te wersje są stare (rm -rf nięte już). adamg bodaj miał nowsze.
Jak zwykle pomyliłem adama z arkiem ;-)

Użyłem z http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/
Co nie zmienia faktu, że wersja z tego URL mocno psuje dwie sprawy:
- dziwnie zachowują się "łączniki" w openoffice draw. Popsuło mi to większość
schematów. Tam gdzie sie dało użyłem łączników prostych, co poprawia sytuację
- w oowriter jak zaznaczam cały akapit i zmienim na kursywę, to zamienia mi
wszystkie akapity o takim samym stylu.

Próbowałem dziś zbudować sobie nowsze OOo, ale na tą chwilę build mi się
wywala z wyżej napisanych przyczyn.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics