reiser4 nadaje sie do d...?

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 28 Lis 2006, 15:12:44 CET

Dnia wtorek, 28 listopada 2006 15:03, Lukasz Glebicki napisał:
[...]
> Użyłem z http://mamut.pld-linux.org/~adamg/openoffice.org/
> Co nie zmienia faktu, że wersja z tego URL mocno psuje dwie sprawy:
> - dziwnie zachowują się "łączniki" w openoffice draw. Popsuło mi to
> większość schematów. Tam gdzie sie dało użyłem łączników prostych, co
> poprawia sytuację - w oowriter jak zaznaczam cały akapit i zmienim na
> kursywę, to zamienia mi wszystkie akapity o takim samym stylu.

Używam OOo z powyższego źródła. W OODraw robię diagramy do swojego
doktoratu, również z łącznikami. Nie zaobserwowałem problemów. Jakiego typu
łączników używasz? Z OOWriterem nie mam wiele do czynienia, bo treść piszę
w LaTeX-u (kile), ale nie udało mi się odtworzyć takiego zachowania o jakim
piszesz. Może coś specyficznie przestawiłeś?

PS. Czekam na wersję 2.0.4, bo ma eksport do LaTeX-a ;-) (nie idealny ale
zawsze).