reiser4 nadaje sie do d...?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 28 Lis 2006, 15:21:15 CET

> Możesz rozwinąć myśl "wynik końcowy"?

W moim wypadku przy pracy inż (walcze jeszcze z obrazkami, nie zawsze są
tam gdzie chcę ;-) )  dochodzi "pewność" "wyniku końcowego" ;-) tzn
spisy tresci, obrazków, tabel, oznaczeń itp śmiecia tam, odwołania do
rozdziałów, rys, itp gdzie JA chcę a nie przypadkiem OO/MSO,
czy nowa strona tu, a nie tu ggdzie ty chcesz, dodaję rozdział, czy coś
zmieniam, przeganiam src i mam dvi nowe czy pdf'a ;-)

No ale to według mnie OO/MSO jest dobre do 10 stron, powyżej ;-) nie ryzykowałem,
a na Polibudach powinni wymagać TeX/LaTeX do prac inż/mgr/dokt.

Zdrówko,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba