reiser4 nadaje sie do d...?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 28 Lis 2006, 15:41:07 CET

On Tuesday 28 November 2006 15:21, Michal Abramowicz wrote:

> W moim wypadku przy pracy inż (walcze jeszcze z obrazkami, nie zawsze są
> tam gdzie chcę ;-) )  dochodzi "pewność" "wyniku końcowego" ;-) tzn
> spisy tresci, obrazków, tabel, oznaczeń itp śmiecia tam, odwołania do
> rozdziałów, rys, itp gdzie JA chcę a nie przypadkiem OO/MSO,
> czy nowa strona tu, a nie tu ggdzie ty chcesz, dodaję rozdział, czy coś
> zmieniam, przeganiam src i mam dvi nowe czy pdf'a ;-)

Nie wiem o czym ty piszesz. Mi działa :)

> No ale to według mnie OO/MSO jest dobre do 10 stron, powyżej ;-) nie
> ryzykowałem, a na Polibudach powinni wymagać TeX/LaTeX do prac
> inż/mgr/dokt.

Może to jest po prostu kwestia nauczenia się poprawnego pisania dokumentów w
tych programach? Ja od pewnego momentu z OOo nie mam żadnych problemów.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics