reiser4 nadaje sie do d...?

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 28 Lis 2006, 15:24:31 CET

On Tuesday 28 November 2006 15:12, Łukasz Maśko wrote:
> Używam OOo z powyższego źródła. W OODraw robię diagramy do swojego
> doktoratu, również z łącznikami. Nie zaobserwowałem problemów. Jakiego typu
> łączników używasz? Z OOWriterem nie mam wiele do czynienia, bo treść piszę
> w LaTeX-u (kile), ale nie udało mi się odtworzyć takiego zachowania o jakim
> piszesz. Może coś specyficznie przestawiłeś?

Jest tak:

------------
| element a|
------------
     |        b (z c do a)
    a|----------------|
     |                |
------------  c  -----------
| element b|----| element c|
------------    ------------

Bład wytępuje przy osadzaniu dokumentów
Chodzi o to, ze jezeli łącznik a jest "standardowy", to łącznik "b" (strzałka
idze do a) potrafi iść poza dokumentem. Jeżeli jednak łacznik a
jest "prostym", to "b" sachoduje się normalnie.
Co dziwne. Jak się włazi w osadzony rysunek, to:
- potrafi się on automatycznie poprawnie narysować
- wystarczy przesunąc obrazek w góre (dół) i rysyje się poprawnie
Tego nie miałem w starszej wersji.

(załaczam screena) jak wygląda głupienie oowritera z osadzanymi obrazkami
oodraw

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics