SPECS: skype.spec - 1.3.0.50

Czw, 5 Paź 2006, 09:27:27 CEST

C&P, skoro musisz kodowac base64.

   Nie. Nie znam ani arabskiego ani arabsko-podobnego, wiec nawet gdyby to
   nie by^3o po arabsku, a po turecku, to ja ro?nicy nie wychwyce. Ale mo?e
   Ty ? Nie rozumiem te? Twojego czepialstwa. Tarball skypa w tej wersji nie
   zawiera jezykow z poprzedniej ale dodatkowo zawiera nowe, wiec mam ich
nie
   paczkowaae czyt. upoP:ledziae wersje w PLD ? Podejrzeae sie tych plikow
   jezykowych niestety nie da, wiec musze ufaae, ?e autorzy skypa zdobyli
   sprawdzone t^3umaczenia. JeP:li masz jakieP: propozycje bardzo chetnie
ich
   wys^3ucham i wdro?e, ale krytykowanie zmian bo s+- zmianami nie ma sensu,
   szczegolnie, ?e zmiana tych jezykow nie by^3o moim "widzi-mi-sie".

W takim razie zupelnie nie rozumiem, na jakiej podstawie ustawiles
"lang(...)" ani na jakiej dales rel. 1. A moze gdzies jest napisane, jakie
to sa jezyki?

Pozostaje jeszcze wspomniany wczesniej temat uzywalnosci programu przy
niezainstalowanych zadnych zasobach jezykowych.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61