SPECS: skype.spec - 1.3.0.50

bartosz swiatek shadzik w gmail.com
Czw, 5 Paź 2006, 16:29:38 CEST

06-10-05, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> napisał(a):
> C&P, skoro musisz kodowac base64.

Nie muszę. Wydaję mi się, że już powinno być ok. Gmail ma takie dziwne
ustawienia.

> W takim razie zupelnie nie rozumiem, na jakiej podstawie ustawiles
> "lang(...)" ani na jakiej dales rel. 1. A moze gdzies jest napisane, jakie
> to sa jezyki?

Niestety nie ma napisane jakie to języki. Nie udało mi się znaleźć nic
prócz changeloga, w którym lakonicznie jest wspomniane, że języki
uległy zmianie. Rel 1 dlatego, że jest to w końcu wersja stabilna tej
serii 1.3.x.y, w poprzednich na ALSIE miałem problemy (przerywało),
natomiast w tej wersji już nie. Co do lang(...) to ustawiłem go
dokładnie tak jak zrobiło to SuSE - zakładałem, że zrobili to dobrze.

> Pozostaje jeszcze wspomniany wczesniej temat uzywalnosci programu przy
> niezainstalowanych zadnych zasobach jezykowych.

Tego nie sprawdzałem.