SPECS: skype.spec - 1.3.0.50

Czw, 5 Paź 2006, 17:46:10 CEST

bartosz swiatek wrote:

> Nie muszę. Wydaję mi się, że już powinno być ok. Gmail ma takie dziwne
> ustawienia.

> Niestety nie ma napisane jakie to języki. Nie udało mi się znaleźć nic
> prócz changeloga, w którym lakonicznie jest wspomniane, że języki
> uległy zmianie. Rel 1 dlatego, że jest to w końcu wersja stabilna tej
> serii 1.3.x.y, w poprzednich na ALSIE miałem problemy (przerywało),
> natomiast w tej wersji już nie. Co do lang(...) to ustawiłem go
> dokładnie tak jak zrobiło to SuSE - zakładałem, że zrobili to dobrze.

Przyjrzalem sie troche: pp wyglada na jakis romanski podobny do
portugalskiego. x1 podejrzewam, ze jakas odmiana chinskiego - ale nie jestem
pewien - na pewno nielacinskim alfabetem pisane (wyglada, ze komunikaty w
srodku tych plikow sa kodowabe utf16)

> Tego nie sprawdzałem.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61