SOURCES: rc-scripts-sleep.patch (NEW) - sleep past set MAC

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 6 Paź 2006, 17:33:36 CEST

On Fri, Oct 06, 2006 at 04:49:21PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> To chyba bug w owym ipw czyż nie?

Czy ja wiem czy bug. Niestety niektore karty wifi tak maja. O ile
wsadzanie stalych 2 sec jest czystym bezsensem (jak niestety sporo
commitow zainteresowanego) to parametr do tego bylby przypdatny.

Za gentoo (z configuracji wireless):
# Seconds to wait before scanning
# Some drivers need to wait until they have finished "loading"
# before they can scan - otherwise they error and claim that they cannot scan
# or resource is unavailable. The default is to wait zero seconds
#sleep_scan_eth0="1"

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org