SOURCES: rc-scripts-sleep.patch (NEW) - sleep past set MAC

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 7 Paź 2006, 04:53:46 CEST

Dnia 06-10-2006, piÄ… o godzinie 17:33 +0200, havner napisał(a):

> Czy ja wiem czy bug. Niestety niektore karty wifi tak maja. O ile
> wsadzanie stalych 2 sec jest czystym bezsensem (jak niestety sporo
> commitow zainteresowanego) to parametr do tego bylby przypdatny.

sporo czyli ile?? procentowo prosze

> Za gentoo (z configuracji wireless):
> # Seconds to wait before scanning
> # Some drivers need to wait until they have finished "loading"
> # before they can scan - otherwise they error and claim that they cannot scan
> # or resource is unavailable. The default is to wait zero seconds
> #sleep_scan_eth0="1"

ok zrobi się, sugerowalem sie istniejacym kodem

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl