zmiana nazwy?

lisu lisu87 w gmail.com
Nie, 8 Paź 2006, 00:46:37 CEST

Witam.

Mam pewne watpliwosci co do nazwy jednego z projektow. A mianowicie
chodzi mi o tome.spec. Ostatnio ukazala sie wersja 3.0.0 tegoz projektu
i - co za tym idzie - tworcy uprali sie, zeby wszystkie katalogi i pliki
zawierajace nazwe projektu nazywaly sie tome3, a nie, jak mialo to
miejsce wczesniej - tome. Czy to oznacza, ze my powinnismy  rowniez
zmienic nazwe speca na tome3.spec, czy sprowadzic to wszystko do
nalozenia patcha na makefile, zeby ten nazwyal jednak pliki/katalogi
zwyklym 'tome'?