zmiana nazwy?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 8 PaĽ 2006, 11:48:20 CEST

On Sun, Oct 08, 2006 at 12:46:37AM +0200, lisu wrote:
> Witam.
>
> Mam pewne watpliwosci co do nazwy jednego z projektow. A mianowicie
> chodzi mi o tome.spec. Ostatnio ukazala sie wersja 3.0.0 tegoz projektu
> i - co za tym idzie - tworcy uprali sie, zeby wszystkie katalogi i pliki
> zawierajace nazwe projektu nazywaly sie tome3, a nie, jak mialo to
> miejsce wczesniej - tome. Czy to oznacza, ze my powinnismy  rowniez
> zmienic nazwe speca na tome3.spec, czy sprowadzic to wszystko do
> nalozenia patcha na makefile, zeby ten nazwyal jednak pliki/katalogi
> zwyklym 'tome'?

Nie musi niczego oznaczać.
Dodawanie wersji do nazwy pakietu ma sens jeśli ma być możliwość
zainstalowania dwóch wersji naraz. Albo jeśli liczba stała się
integralną częścią nazwy projektu.
Nazw katalogów też nie trzeba zmieniać. Najwyżej dodać symlinka dla
binarki (jeśli jej nazwa też zawiera wersję), żeby się dało uruchomić
wpisujÄ…c samÄ… nazwÄ™.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/