SOURCES: postgresql.init - don't wait for startup. It fails on som...

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 10 Paź 2006, 08:37:22 CEST

Dnia 09-10-2006, pon o godzinie 23:04 +0200, Jacek Konieczny napisał(a):

> IMHO dla połaczeń "local" optymalnym rozwiązaniem jest "ident sameuser".
> Hasłem nie uzyska się więcej bezpieczeństwa, a jeszcze trzeba się
> martwić tym, żeby plik z hasłem był bezpieczny.

Tylko to nie zadziala jak userzy cwicza z linni polecen oraz przez httpd
bez jakiegos suphp, suexec i inne takie.

TiweK

--
"Kiedy myślę i nic nie wymyślę, to sobie myślę,
po co ja tyle myślałem, żeby nic nie wymyślić.