SPECS (AC-branch): perl-DBIx-SearchBuilder.spec - added some BRs

Śro, 18 Paź 2006, 16:48:13 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> A konkretnie? U mnie się niestety zmieliło na AC.

Nie wierze. Widocznie to nie bylo Ac.

$ rpmbuild -ba perl-DBIx-SearchBuilder.spec
error: Failed build dependencies:
        perl-capitalization is needed by
perl-DBIx-SearchBuilder-1.45-1.1.noarch
$ poldek -U perl-capitalization
13503 packages read
error: perl-capitalization: no such package
$ rpmbuild -ba perl-DBIx-SearchBuilder.spec --nodeps
[...]
[Lower case API]
- capitalization             ...missing. (would need 0.03)
==> Auto-install the 1 optional module(s) from CPAN? [n]

+ sprawdzenie pozostalych zaleznosci, ich wersji, dodanie zaleznosci do
speca i ewentualne przebudowanie brakow.

Interaktywny spec jest nie do przyjecia. A puszczenie czegos w takim stanie
na buildery ociera sie o dywersje (buildlog na ppc mial 45GB). Zwlaszcza, ze
majac prawa dostepu do builderow nawet nie podjales proby zareagowania.

BTW, jesli twoja odpowiedz na to brzmi, ze nie masz czasu, to moja bedzie:
     w takim razie perl-* nie dotykaj.
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61