SPECS (AC-branch): perl-DBIx-SearchBuilder.spec - added some BRs

Śro, 18 Paź 2006, 17:10:07 CEST

On Wednesday 18 October 2006 16:48, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie wierze. Widocznie to nie bylo Ac.
Były tam doinstalowane z palca paczki dla rt.spec więc całkiem możliwe, że i
perl-capitalization (choć w BR w rt tego nie widzę ale mogło wejść przez
zależność).

> Interaktywny spec jest nie do przyjecia. A puszczenie czegos w takim stanie
> na buildery ociera sie o dywersje (buildlog na ppc mial 45GB). Zwlaszcza,
> ze majac prawa dostepu do builderow nawet nie podjales proby zareagowania.
Zwłaszcza, że lubisz wymyślać teorie nie znając faktów. Hawk mailnął do mnie
(wczoraj) by nie puszczać na buildery tej paczki bo robi gigantyczne logi ale
nic o zamordowaniu procesów nie pisał więc logiczny wniosek był taki, że się
tym zajął. Jak było faktycznie to nie wiem.

Apropo jednego z commitów - mam rozumieć, że samowolnie zabrałeś mi wjazd na
buildery Ac łamiąc tym samym fragment ,,Konflikty'' manifestu cdg?

> BTW, jesli twoja odpowiedz na to brzmi, ze nie masz czasu, to moja bedzie:
>      w takim razie perl-* nie dotykaj.
Spec został ,,naprawiony''.