SPECS (AC-branch): perl-DBIx-SearchBuilder.spec - added some BRs

Śro, 18 Paź 2006, 19:01:33 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Zwłaszcza, że lubisz wymyślać teorie nie znając faktów. Hawk mailnął do mnie
> (wczoraj) by nie puszczać na buildery tej paczki bo robi gigantyczne logi ale
> nic o zamordowaniu procesów nie pisał więc logiczny wniosek był taki, że się
> tym zajął. Jak było faktycznie to nie wiem.

Pewnie zadzialal nieskutecznie. Moze nie wiedzial jak.

> Apropo jednego z commitów - mam rozumieć, że samowolnie zabrałeś mi wjazd na
> buildery Ac łamiąc tym samym fragment ,,Konflikty'' manifestu cdg?

A o jakim konflikcie mowisz?
Odnioslem wrazenie, ze nie korzystasz. Jesli jest inaczej, to rzecz jest do
odwrocenia. A nawet (za zgoda RM-a) mozesz dostac wjazd na wszystkie
buildery.

BTW: wiesz chociaz na ktore miales wjazd? Bo informacja nie byla calkiem
     aktualna...
  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61