Firefox 2.0

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 30 Paź 2006, 09:16:29 CET

On Mon, Oct 30, 2006 at 08:05:46AM +0100, Cezary Krzyzanowski wrote:

> Akurat - we wcześniejszej wersji nie było --enable-official-branding,
> ale odpowiednik tego był dodawany do .mozconfig
>
> A co do licencji - Debian już to przerobił. Albo bierzemy całość binarne
> - czyli nazwa (FireFox) + nie otwarta grafika, albo musimy zmienić nazwę
> (BonEcho?) i budować sami.

Pytałem się, w którym miejscu licencji to jest napisane, skąd się wzięła
taka interpretacja?

Jeżeli faktycznie jest (gdzie?), to wystarczy zmienić nazwę pakietu,
a binarki zostawić w spokoju tam gdzie ich miejsce (na ftp.mozilla.org).

RH nie jest, a Debian jest?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/