Firefox 2.0

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 30 Paź 2006, 10:00:38 CET

Dnia 30-10-2006, pon o godzinie 09:16 +0100, Jakub Bogusz napisał(a):

> Pytałem się, w którym miejscu licencji to jest napisane, skąd się wzięła
> taka interpretacja?
>
> Jeżeli faktycznie jest (gdzie?), to wystarczy zmienić nazwę pakietu,
> a binarki zostawić w spokoju tam gdzie ich miejsce (na ftp.mozilla.org).

To proponuję rozstrzygnąć potem, jaką wersję przyjmiemy.

Tak czy siak, należy przejść w specu foxa z grzebania w Makefile'ach i
innych takich, na pogrzebanie w źródłowych plikach autotools, bo sposób
w jaki budujemy firefoxa jest wieśniacki (nie do końca budujemy z
systowymi bibliotekami), pozwalamy na stworzenie tar.gz, które potem
rozpakowujemy i realokujemy. Poza tym umrzemy kiedyś w wyszukiwaniu nazw
katalogów i ścieżek i zastępowaniu ich pldzianymi, więc autotoolsy nasz
wyręczą tutaj.

> RH nie jest, a Debian jest?

Debian miał pozwolenie na przebudowywanie źródeł. Debian wydaje teraz
zaraz wersję, RH nie. Nieważne - jak wspomniałem wyżej, nazwami,
przepisami i formalnościami można zając się na końcu, bo jak będzie
gotowe autotools, to zmiana nazw, katalogów, ikonek etc będzie śmieszna,
niezależnie, czy w oryginalnym FF, czy w iceweasel, czy w czymkolwiek
innym!

Cz w rny