Nagłówki userlandowe

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 4 Wrz 2006, 13:16:16 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:
> Witam,
>
> Wygląda na to, że sprawa nagłówków kernelowo-userlandowych staje się coraz
> bardziej pilna. Przy okazji budowania upstart napotkałem kilka rzeczy:
> - brak nagłówka inotify.h - po prostym skopiowaniu z kernela sprawa
>   załatwiona. klibc-devel zawiera nagłówek o tej nazwie (zawartości nie
>   porównywałem),
> - definicje RLIMIT_NICE i RLIMIT_RTPRIO - choć to ostatnie chyba powinno
>   być w nagłówkach glibc-a (jest w 2.4?)
> - ...zapewne trochę innych rzeczy jest jeszcze...
>
> Nasze ostatnie nagłówki to dosyć antyczne rzeczy - wartoby chyba
> [...]

Wszystko pięknie ładnie.
A masz jakieś rozwiązanie inne niż siedzenie ręcznie nad nagłówkami ?

Pozdrawiam.
    Sas.

 --
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}