sigsegv at exit()

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 5 Wrz 2006, 19:20:49 CEST

On 05/09/06, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> RAM, płyta i dysk sprawne?

3h memtesta nie wykazuja problemow

> Nie ma oopsa albo błędów I/O w dmesgu?
nie..

> rpm -V glibc coreutils ?
> Jakie jądro?
AC (z ready tylko openssh,rpm,setup)
kernel-grsecurity
ale rozjechalo sie mocniej odpalilem fsck / (ext3)
i teraz mam duuuzo dziwnych zjawisk, sproboje dojsc do ladu
i zmienie fs na jakis inny (/mnt na xfs na tym samym dysku nie szaleje)
z rescuecd ta partycja zachowuje sie dosc poprawnie, tj to co nie
dzialalo po fscku pechowym nie dziala dalej ale nie przemountowuje sie
do RO sama..
teraz robie reinstalke tych paczek ktore na rpm -Va maja uszkodzone pliki.

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161