sigsegv at exit()

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Wto, 5 Wrz 2006, 19:54:43 CEST

On Tue, Sep 05, 2006 at 07:20:49PM +0200, Maciej Pijanka wrote:

> 3h memtesta nie wykazuja problemow

3h memtesta to żaden test, jeśli np. się coś przegrzewa. Mój laptop
świrował (oopsy i inne szaleństwa sugerujące zamazanie pamięci),
a kilka godzin memtesta nic nie wykazywało. Znalazłem sterowniki
i oprogramowanie odpalające wentylatorki w laptopie... i problem
zniknął.

> AC (z ready tylko openssh,rpm,setup)
> kernel-grsecurity
> ale rozjechalo sie mocniej odpalilem fsck / (ext3)
> i teraz mam duuuzo dziwnych zjawisk, sproboje dojsc do ladu

Jeśli się coś sypie w sprzęcie, to mogłeś sobie dopiero narobić...

> teraz robie reinstalke tych paczek ktore na rpm -Va maja uszkodzone pliki.a

Syzyfowa praca, o ile nie usuniesz źródła problemu. A problemem może być
wadliwy sprzęt, wadliwe sterowniki, wadliwy kernel (ale to wydaje mi się
najmniej prawdopodobne).

Pozdrowienia,
        Jacek