sigsegv at exit()

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 5 Wrz 2006, 20:53:21 CEST

On 05/09/06, Jacek Konieczny <jajcus w jajcus.net> wrote:

> 3h memtesta to żaden test, jeśli np. się coś przegrzewa. Mój laptop
> świrował (oopsy i inne szaleństwa sugerujące zamazanie pamięci),
> a kilka godzin memtesta nic nie wykazywało. Znalazłem sterowniki
> i oprogramowanie odpalające wentylatorki w laptopie... i problem
> zniknął.

niema obudowy, 30stopni temperatura dysku, reszta podobnie chlodzona..
sugerujesz 24h Memtest?

> Jeśli się coś sypie w sprzęcie, to mogłeś sobie dopiero narobić...

testowa instalacja, mozna zorac, pod RCD przekopiowlaem sobie system
na xfsowa partycje i jak narazie chodzi..

> Syzyfowa praca, o ile nie usuniesz źródła problemu. A problemem może być
> wadliwy sprzęt, wadliwe sterowniki, wadliwy kernel (ale to wydaje mi się
> najmniej prawdopodobne).

gdyby to byl ram to *cos* by opsneło, program czy cos, a to nie,
najwyzej programy z dysku, i to zeby bylo weselej, rpm -V <pakiet>
pokazuje wtedy ze dany plik jest uszkodzony i uszkodzenie pliku nie
wedruje, i po reboocie zostaje.. wiec ram raczej odpada...

zwykle ide, piix, zostaja wady sprzetu..

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161