[SPECS] Kazehakase i budowanie z uzyciem seamonkey

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pią, 8 Wrz 2006, 10:56:47 CEST

> Zasadniczo słusznie. Problem jest tylko taki, że kazehakase z silnikiem z ff
> strasznie się wlecze. Nic to, zobaczę jaki jest stan xulrunnera w PLD i
> spróbuję z nim zbudować kz.

xulrunner w PLD wymaga jeszcze duzo pracy :) Tak mi sie wydaje
przynajmniej. Nie jestem specjalista od mozilli.

> Aha, jeśli coś mi wyjdzie to jak rozumiem wyrzezać bcondy z ze starą
> mozillą i ff ze speca a zostawić tylko xulrunnera?

Nie do konca. xulrunner narazie nie wejdzie do PLD (w sensie do Ac).
Chociazby Galeon sie z nim nie buduje. Jak chcesz, mozesz sie zglosic na
ochotnika, ktory dopiesci nam xulrunnera i zrobi zeby wszystkie
okolomozillowe przegladarki sie z nim budowaly ;)

M.