[SPECS] Kazehakase i budowanie z uzyciem seamonkey

Łukasz Krotowski lukasz.krotowski w gmail.com
Pią, 8 Wrz 2006, 11:30:04 CEST

06-09-08, Marcin Król <hawk w limanowa.net> napisał(a):
> Nie do konca. xulrunner narazie nie wejdzie do PLD (w sensie do Ac).
> Chociazby Galeon sie z nim nie buduje. Jak chcesz, mozesz sie zglosic na
> ochotnika, ktory dopiesci nam xulrunnera i zrobi zeby wszystkie
> okolomozillowe przegladarki sie z nim budowaly ;)

Na razie spróbuję tylko kz. Poza tym zgłaszanie się na ochotnika jakoś
kłuci mi się z ideą PLD. ;)

Prosiłbym jednak o cvs co mojej łatki. Jest nieinwazyjna (domyślnie i tak
używa ff) a dla osób które potrafią użyć ./builder daje potencjalny skok
jakościowy. Przynajmniej do czasu wyjaśnienia sytuacji z xulrunnerem.
Może po prostu niech idzie tylko na HEAD.

Aha, tylko że ostatnim razem zbyt szybko posłałem łatkę i ma skopane
komentarze. Załączam poprawioną.