Skopane rc-scripts ?

Sob, 9 Wrz 2006, 14:10:44 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> Jeżeli to jest gigabitowa, to MII-tool nie zadziała (nie obsługuje GII).
> Zdarzają się też karty nie obsługiwane przez ethtoola, ale obecnie
> rzadko (np. 10base2).

To jest karta 10Mbps, TPO, jak napisane.
mii-tool potrafi chyba tylko ustawic dupleks.

> check_ethtool nie ma szans zadziałać ze względu na sprawdzanie
> nieistniejącego pliku (/sbin/ethtool).

Ale przeniesienie go do /sbin tez nic nie zmienia.
Niemoznosc odczytania stanu linku jest najwyrazniej ficzerem sterownika lub
hardware'u.

> Opcja do wyłączenia. A instalator tego chyba nie sprawdza?

A do czego ten test jest wlasciwie potrzebny? Jakie karty maja problemy z
podnoszeniem sie po ip link up ... ? Moze daloby sie rzecz jaoks uogolnic?

Co do instalatora - nie wiem, nie sprawdzalem. Tylko sie zastanawiam, czy
niepodnoszenie sie sieci bezposrednio po instalacji nie byloby z lekka,
hmmm, klopotliwe?

> Nawet tam go rc-scripts szukają.

Dokladnie.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61