[SPEC] boinc.spec - update

Robert Frysiak rfrysiak w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 11 Wrz 2006, 00:11:45 CEST

Witam,

Przesyłam aktualizację do wersji 5.4.9.

Niestety jest problem z budowaniem się serwera, przez co go wyłączyłem i
buduje się sam klient. Nigdzie w sieci nie znalazłem patcha, który by to
naprawiał. Jest to naprawione dopiero w nowych wersjach rozwojowych.

Usunąłem także 2 patche, które nie sa juz potrzebne w tej wersji boinca
i stworzyłem paczki devel oraz static.

Pod poniższym adresem jest gotowa paczka boinca:
http://helios.et.put.poznan.pl/~rfrysiak/boinc-5.4.9.tar.gz

Pozdrawiam,
RF