[AC] Wymagania vixie-cron-4.1-11

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 11 Wrz 2006, 08:48:23 CEST

> vixie-cron-4.1-9 zostanie zastąpiony przez vixie-cron-4.1-11
> Więcej niż jeden pakiet udostępnia właściwość "/usr/lib/sendmail":

Moim zdaniem ten R: jest do zrzucenia. Vixie dziala prawidlowo bez
wysylania maili. Poza tym o ile mnie pamiec nie myli to dawniej vixie
wymagal MTA i glownie dlatego w domyslna instalacje wchodzil Exim.
Utrzymanie tego R: spowoduje, ze znow trzeba bedzie exima czy innego MTA
 pchac do kazdej instalacji - bez sensu. Mozna conajwyzej dodac banner
informujacy, ze jak ktos chce maile to musi jakiegos MTA zainstalowac.

M.