[AC] Wymagania vixie-cron-4.1-11

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 11 Wrz 2006, 07:14:06 CEST

Dnia niedziela, 10 września 2006 23:55, Paweł Gołaszewski napisał:
> [...]
[...]
> Aha - przed rozpoczęciem narzekania zobacz co ten program robi i jak
> działa :D

Przeczytałem. Duże to rzeczywiście nie jest ;-) Jednak moim zdaniem to
półśrodek, bo powraca pytanie - po co mi to na laptopie, który może wogóle
nie być podłączony do sieci w momencie miąchania logami? Na razie
zainstalowałem fcrona, aczkolwiek mam wrażenie, że niedługo i tak będę
musiał ssmtp zainstalować, bo i fcron się nabawi zależności od sendmaila.

PS. Tak, wiem, marudzę. Ale mam wrażenie, że w tym marudzeniu coś jednak
jest ;-)