VMware-workstation.spec

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Pon, 18 Wrz 2006, 20:15:44 CEST

On Mon, Sep 18, 2006 at 08:02:59PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Łatka...? :)
>
> Zapewne nikt z developerów nie miał do tej pory takiej potrzeby i stąd
> brak gotowca:)

lepiej zrobic podwojne srodowisko (ja mam (mialem) amd64+athlon) niz
miec dwa rooty
coprawda poldek sobie z tym kiepsko radzi, ale znika pelno innych
problemow

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : WWW........ppcrcd.pld-linux.org