VMware-workstation.spec

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 19 Wrz 2006, 13:52:05 CEST

On Sweetmorn, Bureaucracy 42, 3172 YOLD, sparky w pld-linux.org wrote:

> lepiej zrobic podwojne srodowisko (ja mam (mialem) amd64+athlon) niz
> miec dwa rooty
> coprawda poldek sobie z tym kiepsko radzi, ale znika pelno innych
> problemow

A radzi sobie *jakkolwiek* obecnie?  Ostatnio jak próbowałem, nie
chciał gadać z żadnym pakietem zainstalowanym w dwóch architekturach...

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp w japhy.fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...On the outskirts of nowhere, on the ringroad to somewhere,