propozycje poprawek: udev (pcmcia) i kismet

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 20 Wrz 2006, 12:52:14 CEST

On Wed, Sep 20, 2006 at 12:36:23PM +0200, Łukasz Maśko wrote:
> Zawsze mi się wydawało, że sudo jest właśnie po to, żeby np. kismet odpalać
> z jego pomocą. Zwłaszcza, że jego odpalenie powoduje wyłączenie normalnego
> działania sieciówki WiFi. Teoretycznie używa się go raczej "z głową", ale
> skoro tak, to nic nie szkodzi jak się dopisze te 5 znaczków przy odpalaniu.
>
> Tak ja to widzę.

Slusznie widzisz, ew mozna dopracowac konfiguracje zeby dzialala z
usera. Kismet odpalany z roota (jako service np) potrafi zrzucic prawa
na usera wskazanego w konfiguracji. Do /var/run jak widac probuje sie
dostac juz po tym. Sudo w skrypcie jednak jest zle bo nie kazdy moze je
nawet miec zainstalowane.

Patch z pcmcia jest do commitniecia (jest poprawny).

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org