SPECS: kmplayer.spec - removed empty translation

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Czw, 21 Wrz 2006, 07:47:29 CEST

On 9/20/06, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Ale dlaczego to ma byc "bogus" ?
> find_lang ich nie instaluje i to powinno wystarczyc.
> Chyba, ze przy kazdej aktualizacji chcesz sprawdzac czy juz nie sa
> "empty"...

>            ^^^^^^^

Mój błąd. Powinienem usunąć ten komentarz.
Wyrzucam te locale, bo ładniej wygląda przy budowaniu, gdy
lista niespakietowanych rzeczy jest pusta :)
Poprawie speca, gdy tylko będę miał dostęp do kompa z pld.

--
Pozdrawiam,
Maciej Witaszek