SPECS: kmplayer.spec - removed empty translation

Czw, 21 Wrz 2006, 08:15:37 CEST

Maciej Witaszek wrote:

> Mój błąd. Powinienem usunąć ten komentarz.
> Wyrzucam te locale, bo ładniej wygląda przy budowaniu, gdy
> lista niespakietowanych rzeczy jest pusta :)

Ladniej nie znaczy praktyczniej.
Jak juz nie bedzie pusta, to nie zauwazysz.
Jesli koniecznie chcesz wyrzucac, to zrob to warunkowo. Np. kopiujac test
"pustosci" z find_lang.sh

> Poprawie speca, gdy tylko będę miał dostęp do kompa z pld.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61