SPECS: setcd.spec - fix descriptions: begin sentence with capital ...

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Nie, 24 Wrz 2006, 17:30:47 CEST

Dnia niedziela, 24 września 2006 17:23, Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> A ta nazwa zaczyna sie z wielkiej czy z malej?
> Badzmy konsekwentni (chyba za zaczniemy na poczatku zdania pisac Tar, Php,
> Ls,...)

No właśnie tak myślę, że na początku zdania jednak by wypadało z dużej litery,
nie chodzi nam przecież o sposób wywołania programu tylko o nazwę jaką się
posługujemy.

--
Bartosz Świątek